Beste members van kk,
Ik ben skyline diplomaat,generaal van quit(ja ik weet het ,we zijn bezig met een nieuwe naam)
Ik had al contact proberen te maken met pauly maar heel stom heb ik dat in game gedaan in plaats van op jullie forum
ik had het kunnen weten heb zelf nog een blauwe maandag in jullie alliantie gezeten maar bij quit konden ze niet buiten mij
Bij mij vertrek hebben we het er nog kort over gehad om misschien een wing van jullie te worden.
helaas past groten deels van quit hier voor omdat wij immers een eigen imago hebben opgebouwd en die graag willen behouden.
wel willen we graag samen werken met andere alliantie met de zelfde normen en waarden als wij.
en dat zie ik bij jullie ook terug
.
Op dit moment staan we wat lager in de ranglijst omdat er een paar spelers van ons gedreven bij DNA aan het vechten zijn tegen urome.. dat wouden ze zelf graag en onze leden zijn net zo als bij jullie vrij om te doen wat ze willen.
verder zijn wij gewoon een gezellig clubbie dat handelen op 1 stelt en motivatie belangrijk vind.
wij staan klaar voor onze bond genoten als dat nodig is.
nou hoop dat de boodschap goed over komt maar denk dat dat wel knorr zit hier bij de kk
m.v.g skyline