De KoekKings
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De KoekKings

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

vredesverdrag.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
diplomaa
Gast

vredesverdrag. Empty
BerichtOnderwerp: vredesverdrag.   vredesverdrag. Emptydo apr 09, 2009 5:02 pm

Beste members van kk,

Ik ben skyline diplomaat,generaal van quit(ja ik weet het ,we zijn bezig met een nieuwe naam)
Ik had al contact proberen te maken met pauly maar heel stom heb ik dat in game gedaan in plaats van op jullie forum Embarassed
ik had het kunnen weten heb zelf nog een blauwe maandag in jullie alliantie gezeten maar bij quit konden ze niet buiten mij Sad

Bij mij vertrek hebben we het er nog kort over gehad om misschien een wing van jullie te worden.
helaas past groten deels van quit hier voor omdat wij immers een eigen imago hebben opgebouwd en die graag willen behouden.

wel willen we graag samen werken met andere alliantie met de zelfde normen en waarden als wij.
en dat zie ik bij jullie ook terug cheers .

Op dit moment staan we wat lager in de ranglijst omdat er een paar spelers van ons gedreven bij DNA aan het vechten zijn tegen urome.. dat wouden ze zelf graag en onze leden zijn net zo als bij jullie vrij om te doen wat ze willen. pirat

verder zijn wij gewoon een gezellig clubbie dat handelen op 1 stelt en motivatie belangrijk vind.

wij staan klaar voor onze bond genoten als dat nodig is.

nou hoop dat de boodschap goed over komt maar denk dat dat wel knorr zit hier bij de kk

m.v.g skyline
Terug naar boven Ga naar beneden
Pauly
Admin
Pauly

Aantal berichten : 821
Leeftijd : 37
Registration date : 16-08-08

vredesverdrag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: vredesverdrag.   vredesverdrag. Emptydo apr 09, 2009 6:45 pm

Ik heb toch geen bericht gekregen van u, misschien bedoel je ABC?

Momenteel hebben we door een bug wat teveel vredesverdragen, dus wil ik graag horen wat onze leden erover vinden.
https://de-koekkings.actieforum.com
ABC

ABC

Aantal berichten : 943
Registration date : 17-08-08

vredesverdrag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: vredesverdrag.   vredesverdrag. Emptydo apr 09, 2009 7:25 pm

Pauly schreef:
Ik heb toch geen bericht gekregen van u, misschien bedoel je ABC?
...
Ja dat kopt, ik heb idd hen aanvraag ontvangen.
Ik de aanvraag ook nog op het forum willen plaatsen.
Maar was het even vergeten, maar het staat er op.
IIgor

IIgor

Aantal berichten : 128
Leeftijd : 42
Registration date : 19-02-09

vredesverdrag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: vredesverdrag.   vredesverdrag. Emptydo apr 09, 2009 8:18 pm

ik ben denk ik na jou tijd bij de alliantie gekomen dus ken je niet.
ik zie opzich geen bezwaren, maar moet de bug met die andere verdragen wel opgelost worden, anders hebben we straks helemaal geen farms meer om te plunderen Cool
ABC

ABC

vredesverdrag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: vredesverdrag.   vredesverdrag. Emptydo apr 09, 2009 10:26 pm

IIgor schreef:
... maar moet de bug met die andere verdragen wel opgelost worden, ...
Het is afwachten op de volgende update, en het is tehopen dat het dan ook opgelost zal worden.
Dabase

Aantal berichten : 206
Registration date : 06-09-08

vredesverdrag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: vredesverdrag.   vredesverdrag. Emptydo apr 09, 2009 11:37 pm

Een vredesverdrag met Quit is wat mij betreft prima. Geen idee of er leden bij mij in de buurt zitten, maar het klinkt als een oprechte alliantie met leuke leden en dus prima om een verdragje mee te hebben.
ABC

ABC

vredesverdrag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: vredesverdrag.   vredesverdrag. Emptyvr apr 10, 2009 5:37 pm

Dan neem ik het aan.
Gesponsorde inhoud

vredesverdrag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: vredesverdrag.   vredesverdrag. Empty

vredesverdrag.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» vredesverdrag